Friday, December 6, 2013

BLACK COAT


Za oknem już zima! W tym roku nie mogę doczekać się świąt można powiedzieć, że od kilku dni żyję tylko myślami o nich! W dzisiejszym poście troszkę słonecznej jesieni i nowy kolor na głowie, wyrazisty i nie dający się nie zauważyć rudy, który zapragnęłam mieć na głowie kilka lat temu i od tak towarzyszy mi do dziś. 

Będąc w salonie Ralf&Jack podczas koloryzacji zasięgnęłam dla Was troszkę informacji u źródła o pielęgnacji włosów, o tym jak dobrać odpowiednie kosmetyki, jak dbać o włosy zimą i wiele innych. Jeśli jakieś pytania przyszłyby Wam do głowy dotyczące waszych włosów, śmiało piszcie w komentarzach. 

Dzisiaj klasyczny czarny płaszcz, o którym marzyłam od dawna... Jest idealny w każdym calu! 








 COAT SH |  SKIRT SH | BAG SH | BLOUSE H&M |SHOES ALLEGRO

fot. Natalia G. 


35 comments:

  1. pięknie Twój kolor włosów wygląda w tym słoneczku

    ReplyDelete
  2. aaale piękne włosy! <3 chętnie przeczytam o pielęgnacji włosów zimą i o tym, jakich kosmetyków używać w tym czasie do włosów :)
    pozdrawiam, Mrs Vain

    ReplyDelete
  3. U mnie dziś spadło mnóstwo śniegu. Fajna stylizacja.

    ReplyDelete
  4. świetny płaszczyk <3 ale masz piękne włosy !!! buziaki :***

    ReplyDelete
  5. Pięknie, twórczość autorska zdjęć zachowana. Prawilnie!
    Co do płaszcza: ponadczasowy i pięknie komponuje się z włosami<3
    PS. Ja też only święta, o innym temacie nie ma mowy ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się płaszczyk ;-) śliczny kolor włosów! :)

    ReplyDelete
  7. swietny plaszcz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  8. przepięknie wygladasz w czerni! Płaszcz świetnie leży ♥

    ReplyDelete
  9. Ja nie mogę się napatrzeć na te Twoje włosy- są cudowne! Takie zdrowe, świetnie się układają....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wymagają dużo pielęgnacji, ale warto :)

      Delete
  10. masz piękny kolor włosów ;)

    ReplyDelete
  11. Jakie ty masz cudne włoski *.* Świetny kolorek :))
    Ślicznie wyszłaś :p
    Pozdrawiam i wpadnij na 4 post, byłoby mi miło :D http://liisiialy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. strasznie spodobał mi się Twój blog :)
    outfit genialny :>
    obserwuję ;)
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. śliczne zdjęcia *.* Fajnie do Ciebie pasuje ten rudy kolor :) i kurczę też już nie mogę doczekać się świąt, cieszę się że centrach handlowych itp. panuje już taki świąteczny klimat, choć wiele osób narzeka i uważa że rozpoczął się on za wcześnie..
    zapraszam do subskrybowania mojego bloga: blackfashionmodeon.blogspot.com
    pozdrawiam BlackFashion ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj myślę, że ten klimat ma coś w sobie :)

      Delete
  14. Śliczny płaszczyk, masz piękne włosy *.*

    ReplyDelete
  15. Really like the colour of ur hair.

    www.blogvivalavida.com

    Greetings from sLOVEnia :)

    ReplyDelete
  16. Pewnie wszyscy Ci to mowia ale naprawde swietny kolor wlosów!
    Super outfit!

    xoxo
    monic-dzej.blogpost.com

    ReplyDelete
  17. nie przestanę się zachwycać Twoimi włosami - piękny kolor ^^

    Style Junkie

    ReplyDelete
  18. Kolor idealny na jesień i na rozweselenie zimowej atmosfery, świetny !
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  19. Piękny kolor włosów ! oraz bardzo ciekawy blog,zapraszam do obserwowania :))

    ReplyDelete



Konstruktywna i uzasadniona krytyka - jak najbardziej.
Jeśli spodoba mi się Twój blog na pewno zaobserwuję.

Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

Powered by Blogger.

© DASH, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena