Tuesday, September 17, 2013

NEWS FROM SH












Pozdrawiam, Dash

35 comments:

  1. CUDNE!!!!!! a kolor włosów masz świetny!
    buziaki, www.swaggie.com.pl

    ReplyDelete
  2. legginsy <3



    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ciekawe znaleziska;) ja ostatnio wyszłam z kwiatową koszulą;)

    ReplyDelete
  4. pierwsze zdjęcie - kapitalny zestaw :)

    ReplyDelete
  5. your blog is really cool <3
    would you like to follow each other ?

    xx, atrophié ♥

    ReplyDelete
  6. jesteś super!♡
    cudownie.
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  7. legginsy na serio boskie, mozna sie zakochać ;) !

    ReplyDelete
  8. Zapraszamy Ciebie oraz inne blogerki do współpracy. Do zdobycia unikatowa biżuteria z grafiką. Szczegóły na http://moniart.pl/content/6-wspolpraca

    ReplyDelete
  9. włosy ♥♥ i zielona bluzka boska ;d

    ReplyDelete
  10. piękne włosy!
    zapraszam do mnie
    felietonistka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super stylizacje, bardzo mi się podoba Twój sweterek ;)

    pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  12. fajna ta pierwsza bluzeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  13. Ja się zachwycam Twoimi włosami <3

    ReplyDelete
  14. Jakie świetne rzeczy! Zazdroszczę ;3
    dishdogz.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. No nie wierzę ,że pierwszy t-shirt dorwałaś w sh. Ekstra.

    ReplyDelete
  16. Świetne rzeczy <3 pierwszy t-shirt jest super!

    young-never-die.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Łał, te rzeczy są obłędne, najlepsze legginsy ♥

    ___________________________________
    PS: zapraszam do mnie na rozdanie :)

    ReplyDelete
  18. jejciu jakie masz piękne włosy *.*
    Obserwuję
    darcy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ładna bluzka-ta zielona z liczba ^^
    Uuu.. *o*
    rude włoski
    fajne...:D!
    dajanka-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wow, masz oko. Zazdroszcze koszulki z The Beatles ! :)

    ReplyDelete
  21. cudowna tunika na 1 zdj!
    masz przepiękny kolor włosów !
    pozdr i zapraszam do mnie na rozdanie :)

    ReplyDelete
  22. Jakie masz piękne włosy :)
    Urzekł mnie sweterek z 3 zdjęcia i T-shirt z 2 :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam:

    juliett-jucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. zielona bluza i legginsy sa zajebiste <3

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz ;)

    ReplyDelete
  24. Really great effort like your all outfit, especially your sweater.
    movie star jackets

    ReplyDelete
  25. genialne łupy! jakie sh odwiedzasz? :)

    ReplyDelete



Konstruktywna i uzasadniona krytyka - jak najbardziej.
Jeśli spodoba mi się Twój blog na pewno zaobserwuję.

Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

Powered by Blogger.

© DASH, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena