Sunday, May 27, 2012

gold dreams



uwielbiam tę sielankową atmosferę .
szum lasu, śpiew ptaków i misio drzemiący tuż przy mnie..


 Wczoraj opalając się przeczytałam "wciąż ją kocham", książka ujęła mnie siłą przekazu jaki w został w niej zawarty - polecam.

Dużą sympatią darzę widoczną na zdjęciach koszulę. Łączę ją z wszystkim na różnorodne sposoby, toteż jeszcze się jej naoglądacie. Dziś wystąpiła z miodową spódnicą z New Yorkera, która kupiłam w poprzednie wakacje. Myślicie, że pozostaną przyjaciółmi?  Dla mnie świetnie się ze sobą komponują i pewnie nie raz wystąpią własnie razem.








jak to ujał brat:"mordka chomika"


kosuzla h&m/szpilki sh/spódnica new yorker/ naszyjnik diva/ pierścionek z ptaszkiem diva/ pierścionek z oczkiem new yorker/torebka sh/top h&m


w kolejnych postach biała bluzka (next), która zajmuje honorowe miejsce w mojej szafie oraz pewna spódnica (sh), zapraszam :)




Pozdrawiam ciepło, Di.  :)

37 comments:

  1. bardzo podoba mi się stylizacja, świetne dodatki :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam koszule i uwielbiam takie zestawienia kolorystyczne! Masz piękny naszyjnik i ślicznie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw, bardzo fajnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. śliczny set, piękne butki :) obserwuje ;)

    ReplyDelete
  5. bardzo dobrze komponuje się ta koszula ze spódnicą :)
    ponadto piękny samochód w tle! :D uwielbiam takie!

    ReplyDelete
  6. Oglądałam film na podstawie tej książki i ryczałam na nim jak bóbr:) Faktycznie piekna historia o prawdziwej miłości:) Co do setu- wyglądasz bardzo świeżo i masz cudną biżuterię:)
    Pozdrawiam serdecznie i dodaję:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pod koniec książki płakałam i płakałam, tak bardzo się wzruszyłam :)

      Delete
  7. Bardzo ładna koszula !
    PS: Uwielbiam książki Sparksa !

    ReplyDelete
  8. śliczne włosy! :)
    obserwuję i zapraszam ;d

    ReplyDelete
  9. hehe ;) look cudowny, zakochałam się!
    BĘDĘ WIECZNIE OBSERWOWAĆ! :***

    ReplyDelete
  10. skoro tak polecacie to chętnie przeczytam ją po sesji :)
    świetna bluzka !
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. ha, Ty to sobie teraz możesz pozwolić na opalanie :) a drugoklasiści harują! :D ładnie wyglądasz, spódnica w połączeniu z tą koszulą tworzy elegancki i kobiecy zestaw :)

    ReplyDelete
  12. cudowna fryzura i dodatki., wyglądasz bardzo retro i stylowo<3

    ReplyDelete
  13. Świetna fryzura :)
    OBSERWUJE chyba na zawsze.

    ReplyDelete
  14. bardzo, bardzo podoba mi się Twoja koszula ;) obserwuje ;)

    ReplyDelete
  15. świetnie wyglądasz! bardzo podobają mi się Twoje panterkowe buty:)

    ReplyDelete
  16. Oo, też chcę przeczytać !
    Torba jest świetna i miałam nosa do tego, że jest z sh :)
    Pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  17. bardzo stylowy outfit, taki vintage! dodaje do obserwowanych i przesyłam buziaki!

    ReplyDelete
  18. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Stylowe połączenie :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  20. bardzo fajne połączenie :) chociaż najbardziej podobają mi się Twoje włosy <3 są PIĘKNE! zazdroszczę ;)

    też czytałam "I wciąż ją kocham", świetna książka. polecam jeszcze film nakręcony na jej podstawie ;>

    ReplyDelete
  21. Śliczny llok, uwielbiam kolor karmelu :)


    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. piękna biżuteria, podobaja mi sie włosy ;)
    obserwujemy wzajemnie ? ;>

    ReplyDelete
  23. Bardzo delikatnie i dziewczęco ! Ładnie . zapraszam do siebie - dopiero zaczynam zabawę więc każda uwaga jest cenna.

    ReplyDelete
  24. bardzo mi sie podoba takie polaczenie i swietna bizuteria :)

    ReplyDelete
  25. przepieknie wyglądasz, bardzo ładny kolor włosów i śliczna spódnica :)

    dodaje do obserwowanych poprzez akcje na MP ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  26. strasznie podoba mi się połączenie tej koszuli ze złotym naszyjnikiem! :)

    ReplyDelete
  27. wyglądasz cudnie ;) plus obserwuję ;)

    pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  28. Hey gorg,
    You have a nice blog and this is a super cool post! ☺ we definitely have similar taste and it would be cool if we could follow each other? I found your blog from a comment you left on another blog and really glad I did, I will be checking back soon.
    If you have facebook, I would be so so so soooo grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll
    I have just uploaded a video to youtube and would loveit if you could tell me what you think: http://www.youtube.com/watch?v=xObaUuKMn18&feature=g-upl
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    ReplyDelete
  29. torebka <3 cuuudny zestaw! :)

    ReplyDelete
  30. Jesteś na moim blogu: http://onceagainplease.blogspot.com/2012/06/jubileusz.html

    ReplyDelete



Konstruktywna i uzasadniona krytyka - jak najbardziej.
Jeśli spodoba mi się Twój blog na pewno zaobserwuję.

Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

Powered by Blogger.

© DASH, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena